ტრენინგის მეოთხე დღე
დღეს ტრენინგის მეოთხე დღეა,რომელიც მეტად რთულიც იყო და საინტერესოც განვიხილეთ პროექტის შეფასების სტრატეგიები.შეფასების სტრატეგიები მოიცავს მნისვნელოვან ინფორმაციას მასწავლებლებსა და მოსწავლეებისათვის.გავიგეთ,რომ თითოეული სტრატეგია უნიკალურ მეთოდს და ინსტრუმენტს ითვალისწინებს. შეფასების სტრატეგია იყოფა ხუთ ძირიტად კატეგორიად,მაგრამ არ არის აუცილებელი
ყველა გამოვიყენოთ,მაგრამ შეფასების გეგმა ხუტივე კატეგორიას უნდა მოიცავდეს.
მოსწავლეთა წინარე ცოდნისა და საჭიროებების შეფასების სტრატეგიები. ამ სტრატეგიებს ვიყენებთ მოსწავლის გამოცდილების განსაზღვრისათვის.
პირველი სტრატეგია არის მოსწავლეთა წინარე ცოდნის და საჭიროებების შეფასების სტრატეგიები ეს სტრატეგიები გამოიყენება მოსწავლის სასწავლო საჭიროებების შესაფასებლად
მეორე სტრატეგია არის წახალისების თვითრეგულირებადი სწავლისა და თანამშრომლობის უნარის შესფასებელი სტრატეგიები.მესამე არის პროგრესის მონიტორინგის სტრატეგიები,რომელიც გამოიყენება დავეხმაროთ მოსწავლეებს პროექტის შესრულებაში.
4.სტრადეგიები გაგების შემოწმებისა და მეტად შემეცნები წახალისებისათვის. ეს სტრადეგია გამოიყენებამოსწავლის საკუშარ უნარის დასაფიქსირებლად.
5. სტრადეგია არის გაგებიდ და უნარების დემონსტრირების ეს სტრადეგია გამოიყენება პროექტის დასრულებისას როდეცაც ვამოწმებთ მოსწავლეების გაგებასა და უნარებს.
დღეს მე ძალიან მომეწონა პროგრესის ჩეკლისტი როდესაც პროექტი ითხოვს მოსწავლისგან სპეციფიური მოთხოვნების მიხწევას, თანმიმდევრული ქმედებითა და გრაფიკის მიხედვით.
დღეს ტრენინგის მეოთხე დღეა,რომელიც მეტად რთულიც იყო და საინტერესოც განვიხილეთ პროექტის შეფასების სტრატეგიები.შეფასების სტრატეგიები მოიცავს მნისვნელოვან ინფორმაციას მასწავლებლებსა და მოსწავლეებისათვის.გავიგეთ,რომ თითოეული სტრატეგია უნიკალურ მეთოდს და ინსტრუმენტს ითვალისწინებს. შეფასების სტრატეგია იყოფა ხუთ ძირიტად კატეგორიად,მაგრამ არ არის აუცილებელი
ყველა გამოვიყენოთ,მაგრამ შეფასების გეგმა ხუტივე კატეგორიას უნდა მოიცავდეს.
მოსწავლეთა წინარე ცოდნისა და საჭიროებების შეფასების სტრატეგიები. ამ სტრატეგიებს ვიყენებთ მოსწავლის გამოცდილების განსაზღვრისათვის.
პირველი სტრატეგია არის მოსწავლეთა წინარე ცოდნის და საჭიროებების შეფასების სტრატეგიები ეს სტრატეგიები გამოიყენება მოსწავლის სასწავლო საჭიროებების შესაფასებლად
მეორე სტრატეგია არის წახალისების თვითრეგულირებადი სწავლისა და თანამშრომლობის უნარის შესფასებელი სტრატეგიები.მესამე არის პროგრესის მონიტორინგის სტრატეგიები,რომელიც გამოიყენება დავეხმაროთ მოსწავლეებს პროექტის შესრულებაში.
4.სტრადეგიები გაგების შემოწმებისა და მეტად შემეცნები წახალისებისათვის. ეს სტრადეგია გამოიყენებამოსწავლის საკუშარ უნარის დასაფიქსირებლად.
5. სტრადეგია არის გაგებიდ და უნარების დემონსტრირების ეს სტრადეგია გამოიყენება პროექტის დასრულებისას როდეცაც ვამოწმებთ მოსწავლეების გაგებასა და უნარებს.
დღეს მე ძალიან მომეწონა პროგრესის ჩეკლისტი როდესაც პროექტი ითხოვს მოსწავლისგან სპეციფიური მოთხოვნების მიხწევას, თანმიმდევრული ქმედებითა და გრაფიკის მიხედვით.
ქალბატონო თამარ ძალიან ენერგიული და აქტიური ქალბატონი ბრძანდებით
ReplyDelete